CORONA VOUCHERS

Beste klanten,

We maken zéér ongewone tijden mee, waarbij het waarborgen van onze gezondheid ongetwijfeld op de eerste plaats komt.

De huidige situatie roept bij velen onder jullie uiteraard ook vragen op omtrent hun geplande vakantie, in de nabije toekomst of wat later in het jaar.

Langs deze weg wensen we jullie algemeen te informeren dat wij alle dossiers opvolgen en jullie persoonlijk contacteren als je geplande reis niet kan doorgaan.

VOUCHERS:

Kon je reis in 2020 niet doorgaan en werd deze door de reisorganisator geannuleerd, dan ontving je van de reisorganisator een voucher. Gezien de huidige situatie maken heel wat mensen zich zorgen over de mogelijkheden met deze voucher.

Graag stellen we u gerust: De vouchers 'vervallen' niet en blijven ook na de termijn van één jaar geldig voor een nieuwe boeking. Je hebt dus de nodige tijd om een nieuwe vakantie/reis te plannen.

Mocht je echter toch géén nieuwe plannen hebben, dan kan je aan de reisorganisator vragen om deze voucher te laten uitbetalen. We adviseren om deze aanvraag ten vroegste 12 maanden na de uitgiftedatum in te dienen. De reisorganisator beschikt vervolgens over een termijn van maximaal zes maanden voor de terugbetaling.

De reissector en de overheid werken volop aan perspectief voor de zomervakantie en daarna. Het is dus zeker nog niet nodig om je vakantieplannen definitief op te bergen.

Maar wens je toch de terugbetaling van je voucher aan te vragen, kan je hieronder de diverse links te vinden van de reisorganisatoren waarvan wij vouchers afleverden. Het is belangrijk om bij de juiste reisorganisator de terugbetaling aan te vragen én ten vroegste 12 maanden ná de uitgiftedatum

Opgelet, reizigers die bij boeking een tijdelijke verzekeringspolissen van VAB onderschreven, kunnen hiervoor géén terugbetaling vragen maar kunnen deze polis wél opnieuw gebruiken voor een nieuwe boeking, met uiterste reisdatum 30/06/2022! 

REISORGANISATOREN:

Hieronder de links naar de aanvraagpagina tot terugbetaling van de voucher van je reisorganisator. Raadpleeg je voucher om de juiste reisorganisator te kennen (TUI, Corendon, Reizen De Toerist,...) en zo bij de juiste organisator je aanvraag in te dienen! Bij twijfel kan je best contact met ons opnemen.

Reizen De Toerist:     KLIK HIER
TUI Nederland:          KLIK HIER
Corendon:                  KLIK HIER
TUI België:                 KLIK HIER

Indien je assistentie wenst bij het indienen van je aanvraag bij je reisorganisator, laat het ons weten. Graag helpen we verder waar mogelijk.

Na de aanvraag heeft de reisorganisator maximaal 6 maanden na deze aanvraag om de terugbetaling uit te voeren.

ONS BEREIKEN:

Bij voorkeur per mail:

info@detoerist.be

Onze kantoren zijn fysiek gesloten, maar er is een permanentie voor het beantwoorden van vragen per mail. Wenst u graag telefonisch contact, dan kan dat op dinsdag van 10u - 18u op het nummer: 013/52 28 18.

U kan ons ook mailen met het verzoek telefonisch contact met u op te nemen. We doen dan zo snel mogelijk het nodige.

Van zodra het mogelijk is, zal er terug op afspraak gewerkt kunnen worden.


keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x